Declareren

Indien de Nederlandse zorgverlener de nota naar u heeft gestuurd in plaats van rechtstreeks naar Zorg en Zekerheid, kunt u namens uw werknemer de nota  uploaden via het werkgeversportaal van Zorg en Zekerheid.

Let op! Declaraties voor spoedeisende tandheelkundige hulp of arbeidsgerelateerde fysiotherapie vallen niet onder de basiszorgverzekering en worden niet in behandeling genomen door Zorg en Zekerheid.  Deze worden behandeld door Stichting VBW en kunt u indienen per e-mail: info@stichtingvbw.nl

Vermeld op de nota het relatienummer van uw flexmigrant.

Nota’s van buitenlandse zorgverleners kunt u ook uploaden via het werkgeversportaal, inclusief het declaratieformulier buitenland en de originele factuur. Declaraties zonder bijgevoegd declaratieformulier worden niet in behandeling genomen door Zorg en Zekerheid.